Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:32

sjuk

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ligger i sängen och tycker synd om mig själv. jag borde plugga eftersom jag har en inlämningsuppgift idag men jag orkar inte. jag började få ont i kroppen igår och tror jag hade feber i natt eftersom jag har drömt konstigt och haft en jobbig natt. nyss var jag hungrig å skulle peta i mig nå mat men så fort jag satte mig upp så blev jag jättesvettig och hade minsann ingen matlust. kroppen värker fortfarande men jag känns inge varm på pannan så jag vet inte vad det är för fel. hoppas det går över idag för på fredag åker vill till jönköping för att gå på bröllop på lördag å då vill man ju vara fit for fight!

tack och lov så kommer erik hem om cirka en timme så han kan pyssla om mig., klia mig på ryggen och tycka synd om mig. vad ska jag göra fram till dess? tror faktiskt jag sover en fluck...

2 kommentarer:

Faster så klart sa...

Synd om dej.... verkar vara influensa det där med ont i kroppen och feberdrömmar men vad vet jag egentligen... inget men jag tror en massa å nu tror jag flunsa.

Krya på dig

Gnäll faster sa...

Perfekt Emma, jag gillar när man är jämställd när det gäller allt.

Det är väl mina äldre kompisar som jag har trackat mera angående det här. De ville att männen skulle vara jämställd i hemmet och dela på allt men när det kom till bröllopsdag så var det helt plötsligt upp till karlarna och vara de uppvaktande - jag tyckte det var snett så jag påpekade det och fick vissa att ändra sig eller åtminstone tänka efter.

Jag bara är sån där som vill jävlas...

Nu till nåt annat: Lördag eller Söndag där i Falun? Köpa biljetter före?

Subscribe