Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:45

en spännande plats

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen spenderas på biblioteket pluggandes med min tenta. hemma får jag ingen ro och tänker bara på allt jag borde göra hemma. dessutom så är det bra att få komma ut, fräscha till sig och vandra iväg till "skolan". så nu sitter jag har på bibblan och förundras hur mycket folk som faktiskt kommer hit, jag studerar vad det är för sorts människor och vad de lånar för böcker. en mycket trevlig sysselsättning. Jag satte mig i ett hörn av biblioteket som jag inte tidigare besökt och inser att detta var det bästa hörnet. hörnet med självbiografier. det är de intressantaste böckerna enligt mig. nu har jag suttit här i flera timmar och tittat på vilken bok som ska få följa med hem, det får bli Jessica Andersson biografi.

men just det, jag hade ju ett annat uppdrag här idag. TENTA!

0 kommentarer:

Subscribe