Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:50

döda blommor

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag förstår inte hur man gör med blommor! för bara någre veckor sedan var jag och köpte dessa blommor och jag hade verkligen bestämt mig för att sköta de och se till så att de överlevde. jag har vattnat de som man ska men jag tror att de har dött av värmen från elementet rakt under. det bara strömmar upp massa värme men jag måste ju ha det på annars fryser ju jag. nää jag förstår faktiskt inte hur man ska sköta blommor. viljan finns men inte kunskapen. förut har jag inte ens velat ha blommor men nu har jag kommit på vad fint och ombonat det blir men så lyckas jag ju inte.. jaja det är bara å köpa nya och på´t igen.

1 kommentarer:

faster igen som sa...

Fingret ner i jorden innan vattning... de där tjockbladiga ska inte ha så mycket, men ibland så vill de inte ändå.

Persienn upp och ljus in men sånt vet du väl

Subscribe