Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

16:16

Bruden med koll!

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

Igår satt jag flera timmar på biblioteket och pluggade. Som jag skrev så hade jag spanat in Jessica Anderssons bok som jag till sist bestämde mig för att låna hem. Jag hade den på en boksnurra framför mig hela eftermiddagen. så när jag sedan skulle gå hem och reste mig för att gå och ta boken så är den borta! jag hade ju sett att folk hade varit till snurran och tittat på böcker men jag hade inte sett att någon hade tagit med sig något därifrån. tjii fick jag och en knäpp på näsan för att jag inte hade tagit boken till mitt bord när jag ändå hade bestämt mig för att låna den.

Nu sitter jag här idag igen och har valt ut en ny bok, Kim Kärnfalks biografi som heter Mamma Mormor och jag. Den verkar bra och lättläst. Det som faktiskt är viktigast när jag lånar böcker är att de är lättästa annars orkar jag inte igenom de. Nu ligger i alla fall boken här bredvid mig för den här ska ingen få ta.

måste förresten plugga på nu för snart ska jag gå hem för att göra mig i ordning för att simma ikväll. tjohooo

0 kommentarer:

Subscribe