Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:46

vigselring

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det går framåt i inköpen och planeringen för bröllopet och i lördags så var vi och tittade på vigselring. jag provade några stycken men kände mig lite osäker, men expediten sa att man känner när man hittar rätt. sen nästa ring jag provade så kände jag den känslan, den skulle jag bara ha. tyvärr så fanns den inte i rätt storlek men den är nu beställd och kommer i slutet av veckan så då ska jag dit å prova den för att sen skicka iväg den för gravering. gaah det är galet. det kändes som ett viktigt val eftersom jag ska ha den på mig varje dag hela livet :)

vi hade satt en budget för ringen men hamnade en hel del under den faktiskt, hittills har allt vi köpt varit under budget så det bådar gott!

1 kommentarer:

maria sa...

Men NÄR är bröllopet egentligen eftersom ni handlar allt nu? Är ni ute i väldigt god tid? Ge mig ledtrådar!

Subscribe