Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:10

tenta

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

alla borde få skriva tenta ibland bara för att få känna känslan när man har lämnat in den. den känslan går nästan inte beskriva. man känner sig glad, smart, duktig och väldigt FRI! nu har jag verkligen kämpat mig igenom den här tentan. jag vet fortfarande inte om jag besvarat frågorna korrekt för jag förstod inte riktigt kändes det som men att gå och oroa sig för att inte klara är ingen idé. tar den smällen sen isf för nu ska jag ha helg! jag har hittills under min högskoletid inte fått göra om eller komplettera en enda tenta så jag hoppas verkligen att det går vägen även den här gången.

nu ska jag fira min frihet med en tur till stan med syster, ska försöka leta nån present till eriks syskonbarn som har fyllt 1 år. sen så blir det tacos hemma hos svärisarna ikväll. ( eller som en i glada Hudik sa: Kärmor) Jag ska nog börja säga kärmor istället för svärmor för hon är så fin och kärleksfull...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du kan slappna av och inte vara orolig för om tentan blev bra eller inte. Jag är en oroare av naturen så jag skulle ha oroat mig men jag tycker du gör helt rätt. Varför oroa sig - det är ju bara att göra om den då eller göra tillägg.

Coola Emma!!!

Hälsa Anna att Sara bara använde lustgas vid födandet och vill hon höra mer kan hon ringa Sara för de är hemma nu.


Faster fattar du väl, bara jag som kommenterar och kommenterar

Subscribe