Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:26

13/10

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag är jag hemma från älgjakten eftersom jag faktiskt måste plugga. går ju i skolan och den måste väl gå först antar jag. hade gärna varit med en dag till ute i skogen för det var riktigt spännande. men jag känner mig lite knöven (sjuk) idag så det är ju bra att jag är hemma.

förresten så fick jag tillbaka min tenta idag, betyg: godkänt! alltid samma lycka varje gång man klarar en tenta utan kompletteringar. än så länge har jag klarat alla tentor på det sättet.

nä nu ska jag sova en stund för att bli av med huvudvärk, feber och snor och sedan måste jag plugga hårt ett tag.

1 kommentarer:

Faster sa...

Grymt bra att du klarat tentan....du ska väl fira på nåt sätt??!! En pizza eller en älggryta - grytan vinner i längden.

Hoppas du blir lite friskare så att du kan läsa om Shiva och grabbarna....

Subscribe