Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:52

101010

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

kalasande igår, fika med eriks kusiner bill och bull idag. jag bakade en kaka igår som blev hur god som helst så jag var tvungen att bjuda nån på den. sök på kladdkaka med jordnötter på google så kommer den upp först om ni blir nyfiken.

nu fixas å donas det för fullt inför älgjakten imorrn. jag ska följa med ut, jag behöver bara läsa en bok om hinduism så jag tänkte att jag lika gärna kunde göra det i skogen imorrn. kameran åker med så jag hoppas såklart få en liten titt på nån älg.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Så du ska prassla med bokblad och läsa om Shiva och grabbarna?

Eller kanske smaska på mackor och kladdkaka - huslig du har blivit då!!!

Lycka till med jakten men ärligt talat så hejjar jag på älgarna och hoppas dom får leva ifred.... de få som finns kvar....

Allt detta om värnandet om djuren så kan jag ändå medge att det är spännande att vara på jakt....

Subscribe