Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:20

tv-afton

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

efter att ha blivit inringd till kappahl för jobb i några timmar så är jag glad att vara hemma igen. nu sitter jag och hänger framför tv:n och längtar efter min man. det är massa bra på dumburken så jag har gott sällskap så klockan går hyfsat fort. men jag längtar ändå för när han kommer hem så ska vi göra toast och titta på superstars.

jag är så träningssugen så imorrn ska jag å E till gymmet innan han drar iväg till jobbet. vi kom nämligen på en mycket bra idé. för när vi springer utomhus så behöver erik egentligen springa fortare än mig för att han ska få den träning som är bra för honom, men vi vill ju springa tillsammans så då blir det min fart, alltså för sakta för han. men om vi går på gym och springer på ett varsitt rullband så får vi ju springa bredvid varandra men man kan ha olika fart. kanonbra ju!

0 kommentarer:

Subscribe