Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:12

ny vecka

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

gårdagen var en härlig söndag, jag gillar söndagar. det innebär slappdag där man gör bara det man känner för. auktionen inbringade ett nytt inköp för min del, en liten pall till hallen. har letat en sådan för att kunna ha i hallen när man sätter på sig skorna. jag ska försöka knäppa ett kort och lägga upp här sen men just nu så sitter jag på seminarium i skolan. jag fattar nada vad de pratar om så jag har inte kommit med ett enda inlägg. stängde precis av min webcam så att de helst ska glömma bort att jag är med, huvudsaken mitt namn står med så jag får närvaro. idag har jag varit på mitt nya extrajobb igen, sista introduktionsdagen och imorrn ska jag vara där själv och sköta allt själv. hoppas det kommer vara lika lugnt som det var idag för då kommer jag klara mig galant.

nu vill jag bara att skolan ska vara över så jag kan få slänga mig i soffan och invänta biggest loser sverige.

0 kommentarer:

Subscribe