Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:19

jaktänka

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

japp idag och imorgon är jag jaktänka, mannen är iväg till ytterhogdal för att jaga och ha grabbhelg. så vad ska jag göra då.

jag ska nog göra sånt som han inte roas så mycket av, erikshjälpen och handboll. sen ska jag bara ta det lugnt för det gör jag inte lika ofta nu för tiden eftersom erik gillar att hitta på saker. sen imorrn ska jag jobba på kappahl, de ska testa att ha söndagsöppet. det är kanon att jobba på en söndag 12-16, fyra ynka timmar och dubbelt betalt. det tackar man inte nej till!

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Lika bra du lär dig det där med att vara jaktänka för är han intresserad av jakt så finns det risk att alla helger handlar om jakt under vinterhalvåret (drygt). Uppvuxen med jägare så jag vet....

Men som sagt då kan du passa på å göra sånt du gillar oxå - perfekt!

Höres

Subscribe