Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:58

SR nörd

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har alltid gillat den fria radion, reklamradion rix fm och mix megapol. det ska vara roligt, glatt, oviktigt och glattigt. men nåt har hänt med mig. för idag satte jag mig på bussen och knäppte snabbt på radion på mobilen eftersom jag var nyfiken att höra vad ämnet var i Hallå P3. till min förtret så var det sportextra istället, besvikelse. vem kunde ana att jag skulle börja gilla sveriges radio?! det kanske är för att jag har fyllt 23 år, nåt har hänt. jag har blivit vuxen, jag märker det på två saker: jag gillar seriösa debattprogram på sveriges radio och jag har plötsligt blivit kvällstrött.

1 kommentarer:

Jonathan W sa...

p3 är ju ungdomsradio, typ :P Det mesta åtminstone.

Subscribe