Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:42

dagens göromål

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen sniglade sig fram eftersom jag visste att jag skulle få vara ledig i tre heldagar från att jag slutade jobbet idag. sedan bar det av till långhed för att se hur det stod till med farsgubben. pappa brukar aldrig klaga och tål ganska mycket smärta. men idag erkände han att han hade jätteont.. får nog ta o åka dit nå mer den här helgen, tror han blir piggare av lite sällskap.

sen var E och jag på bio, nya Beck. jag hade höga förväntningar på filmen men den får inte 5 stjärnor. men en stark 3 ska den definitivt ha. höga poäng för spänningen. klart värd att se, det finns mycket sämre beckfilmer än den här.

nu är jag soptrött igen, dax å sova för att orka med bröllopande hela dan imorrn! natti

ps. igår handlade maria montazamis mamma av mig, igen...

0 kommentarer:

Subscribe