Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:52

bokmalen

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har hämtat den första kurslitteraturen för i år. men var även på biblioteket en sväng igår och hittade en hylla med texten: låna en bok här och låt den sedan bo hos dig. gratis. jag tänkte att det är ju alltid kul att äga mycket böcker. så jag började leta efter ett klipp men kom på varför det var just de där böckerna som var gratis.tog iaf tre böcker. två poesi böcker, tänkte att man kunde hitta lite inspiration där.tyvärr så var nästan alla dikter sjukt deprimerande men det kommer säkert dyka upp nån dikt här i bloggen då och då. sedan tog jag en bok som heter spelet om telia. den handlar om när väldigt mycket människor köpte teliaaktier som sedan sjönk helt otroligt mycket. tänkte att det kunde vara intressant att läsa om hur detta kunde hända.
förresten så har jag glömt bort att visa mina fina jeansshorts som jag köpte på kappahl. jag ska städa för fullt så då är det bra med bara ett linne och shorts för man blir varm av detta.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Snygga muskler på benen, det har jag inte sett förut - blivit under sommaren när du sprungit, eller?

Subscribe