Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:50

arg

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

idag har jag gjort något som jag aldrig har gjort förr. jag har hettat på en kund så att denne verkligen märkte det. detta hände kl 14.45, det var alltså en kvart (!) kvar tills jag skulle gå på semester. kunden fattade inte vad jag sa (ville inte förstå) och jag förstod inte vad hon menade. kommunikationen var kass helt enkelt. mina avslutande ord när jag hade fått nog var:

"du har fått så mycket pengar du ska ha, nu är vi klar!"

det verkade hon iaf förstå och kilade därifrån.

jag har aldrig fräst till mot en kund som jag gjorde mot henne, men hur mycket tjafs ska man orka med egentligen. javisst kunden har alltid rätt men enough is enough.

1 kommentarer:

faster sa...

Hehehe - det var roligt...

Ibland har man lust att snäsa av kunderna och det gjorde du genom att säga att ni var klar...

Idag på min sista dag önskade "surgubben" mig lycka till i jobbsökandet framöver. Gubben som skrek och hytte med nävarna när han trodde jag skulle åka förbi. Så skulle han bara ha 10 Hollywoodstrutar......

Kunderna eldar upp sig i onödan det såg jag idag när gubben kunde vara så snäll...

Subscribe