Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:26

3/8

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

födelsedagen har varit bra även fast den inte har bestått av så mycket firande för min del. jag jobbade och åt av min fantastiskt goda kaka som jag bakat åt tjejerna på jobbet.

när jag kom till byn så gick jag direkt till min fantastiska kille (ååh vad ovant det där kändes att skriva) som hade lagat mat åt mig och jag fick min enda present för dagen. jag hann inte stanna alltför länge utan var tvungen att dra vidare till handbollsträningen.

jag var totalt opepp och ville bara vara hemma. träningen var skitjobbig och jag tyckte bara att jag var dålig så det var inge kul. men det var väl bara för att jag hade så kass inställning från början.

imorrn är en träningsfri dag och jag å erik ska försöka ta oss ut och umgås med lite kompisar för första gången sen vi blev tillsammans. tiden har inte räckt till riktigt men det ska bli roligt att kunna umgås som par tillsammans med andra.

men hörrni nu är det väl natta igen och så är det bara å på´t imorrn igen... puuh

0 kommentarer:

Subscribe