Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:38

2/8

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fick lite presenter i förskott i lördags, bl.a en kniv. igår invigdes den, wow vad sjukt kul det var att skära med den! snacka om att jag har missat massa när jag har stått å harvat på med mina skitknivar.

nu ska jag dra iväg till jobbet och sen direkt vidare för årets första inomhusträning med handbollen. jag är totalt opepp och vet inte hur jag ska göra med den här säsongen. men vi får se, jag blir säkert helt fast igen när jag väl har tränat lite. efter träningen måste jag snabbt hem för att baka som jag kan bjuda jobbarkompisarna på imorrn. för imorrn är det en fin dag, jag fyller 23 år! 23 året är det bästa har jag hört, så jag ska njuta...

1 kommentarer:

Fröken Embretsén sa...

Jag har också hört att 23 är ett hyvens år :) Ska du inte ställa till med kalas!?

Subscribe