Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:07

sjukstuga

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

har spenderat dagen hemma hos mor, får se hur länge jag sover här. självklart längtar jag hem till min egen lilla lya men det är skönt att ha lite folk omkring sig och slippa vara själv när man inte mår toppen.

min hals ser skitäcklig ut just nu, men tydligen normalt sa doktorn när jag träffade henne imorse. gomseglet är otroligt uppsvällt, ursäkta detaljerna men det hänger ner på tungan och är allmänt irriterande. sedan så är det helt vitt och äckligt där de tagit bort mandlarna men det är visst bra för då läker det som det ska.

jag fortsätter på dieten glass och nyponsoppa. har fått order om att bara äta kalla saker till en början så när jag idag ville äta en våffla som mamma gräddat så fick jag snällt vänta tills den blivit kall och sladdrig. men det gjorde jag så gärna eftersom jag längtade efter fast föda :)

Subscribe