Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:32

något glädjande

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ska nog försöka skriva något annat än sjukdom oxå. när jag var i hudik så gick jag och köpte en bok som jag gärna ville läsa när jag visste att jag skulle bli sängliggande några dagar. det är Martina Haags nya bok, Fånge i hundpalatset. jag har hört henne göra reklam för den på flera radiokanaler och den lät så sjukt kul. hon berättade om boken på ett sånt roligt sätt att jag inte kunde motstå att köpa den och den är kul! har inte kommit så långt men den är lättläst och rolig! perfekt kombination.

1 kommentarer:

anna sa...

ja man lär sig mycket genom att lyssna på radio =) jag och molly kollar ju alltid på vakna med the voice på mornarna..och för nån dag sedan så var det en komiker där och pratade.. han heter Al Pitcher och har fått jätte bra recensioner, och han sägs vara bland världens roligaste.. han ska jag iaf iväg och lyssna på ikväll =)

Subscribe