Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:30

för jag är lycklig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

för jag är lycklig, för jag är lycklig hela långa veckan ut.

midsommarafton överträffade alla mina förväntningar. jag åkte ju till två av de tre ställena som jag var bjuden till och det var mycke roligare än jag trott. men ångrar mig lite att jag inte tog mig iväg en sväng till ställe nummer tre en sväng oxå.

denna dagen har oxå varit riktigt härlig. jag gör exakt det jag vill och bara njuter i fulla drag av vad sommaren har att erbjuda. jag är nog född i fel land för tänk att få ha ständig sommar och alltid känna sig såhär glad som man blir av lite värme och ljus!

nu ska jag sova för det blev så sjukt sent igår så jag har några timmars sömn att ta igen..

0 kommentarer:

Subscribe