Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:58

det rullar liksom på

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

försöker plugga lite. men jag kom just på ett nytt ord för vad jag gör, jag fispluggar. man laddar för nåt stort men det kommer bara ut nå litet skit emellanåt..

tog en paus för att åka ut med systeryster och leta björn. ingen björn så långt våra ögon kunde se, såklart när man har kameran med. trodde ett tag att vi tappat bort oss samtidigt som jag kände att vi var på rätt väg eftersom erik å jag hade varit å snurrat i de där krokarna för inte alltför längesedan. mycke riktigt så var vi på helt rätt väg, jag med ganska dålig koll på vägar hittade faktiskt hem. åkte och släppte av anna (och kameran) och åkte hem. tror ni inte att jag såg ett rådjur då! det är väl typiskt att de dyker upp när man minst anar det. ett rådjur är kanske inte så fränt men ändå ett djur mer än vad vi hade sett på hela resan.

åkte sedan hem och skulle skruva på benen på sängen. vilken syn! det skulle ha varit en dold kamera på mig då. först hade jag inte rätt verktyg för att skruva så de kan sitta lite löst. sedan skulle jag försöka vända upp sängen. ni vet då ska man ju inte luta sängen på benen(speciellt inte när man skruvat dit de lite dåligt) utan helst lyfta den och ställa ner den rakt ner. men jag orkade inte lyfta den. så till sist låg jag på golvet och lyfte med både armar och fötter för att få så lite tyngd som möjligt på sängbenen. efter ett tag har jag liksom sängen över mig och känner en seger, då var det ju bara å ställa ner den och sen åla ut. aah visst, sängen var lägre än jag trodde så den klämde liksom fast mig där under. så det var lite krångligt att åla sig ut. jaja det gjorde inte ont och jag lyckades ju få sängen dit jag ville. jag garvade högt för mig själv. tur att man kan underhålla sig själv.

förresten så vann söderling matchen, helt sjukt grymt! nu står det minsann 12-1 i matcher..

1 kommentarer:

Faster sa...

Roligt att läsa om ditt knep "hur man vänder en säng".... jag skrattade gott.

Subscribe