Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:40

3/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

finputsar skolarbetet, snart lämnas det in. imorrn ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon!

ååh vad jag ser fram emot sommar. men innan jag vet hur mitt sommarlov kommer bli så ska jag ju operera halsen på måndag. det är först efter det som jag verkligen kan börja njuta. börjar faktiskt bli rätt så nervös inför måndagen, man vet ju inte riktigt hur det kommer kännas i halsen efteråt. men jag är ju van att ha ont i halsen så det kanske inte blir så farligt. drygt bara att det är i hudik så jag måste fixa med logistiken men även det ska väl klaras av på ett galant sätt. sen så är det drygt att jag de första dagarna inte ska bo själv, blir väl att jag sover hos mamma. jag tycker mycket om att klara mig själv och tycker bara det ska bli jobbigt att bli ompysslad..

jaja det löser sig sa han som sket i vattnet... haha

0 kommentarer:

Subscribe