Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

12:36

10/6

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

hemfärd! idag finns det verkligen hopp om livet! jag har inte så ont att jag är nära gråten hela tiden så jag har bestämt mig för att åka hem idag. ååh vad jag längtar hem! härliga mamma har tvättat alla mina smutskläder idag så nu väntar jag bara på att de ska torka sen så bär det av hemåt. ska nog försöka mig på att laga lite spagetti och köttfärssås, det borde gå ner.

nåt som fortfarande är ganska jobbigt är att hela käften är stel och uppsvullen så det är jättejobbigt att prata. min vän J anländer till edsbyn ikväll för att närvara på sin systers skolavslutning imorrn, där även jag tänkte närvara. tråkigt bara om vi inte kan träffas och prata, det hade verkligen varit skönt att kunna prata med honom. men men kanske jag får lyssna och han prata :)

0 kommentarer:

Subscribe