Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

01:06

tröttis

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen som varit tog hårt på krafterna men nu är lägenheten i alfta urstädad och jag har inga fler saker att plocka ut därifrån. skönt att bo på ett ställe bara.

imorrn är det häng med handbollsbrudarna som gäller. först en match mot allas pojkvänner sedan fest på kvällen. ledsen att säga det men jag är väldigt opepp. jag har bara lust till att ligga hemma å inte göra nåt. det verkar som att jag trivs bra i lägenheten för jag vill bara vara hemma, längtar efter ett liv utan krav. bara några dagar där man med gott samvete kunde ligga hemma. men det lär ju dröja innan några såna känslor infinner sig...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Inte konstigt att du känner som du känner när hela veckan eller drygt en vecka har handlat om flytt och du har lyckats på bara den här korta tiden att byta hem.

Skulle inte jag ha lyckats med. Skulle ta minst en vecka att bara packa ner allt.

Du är väl värd några slappar dagar, men du är ju sån som vill umgås med folk så för din del tror jag det räcker med en dag sen vill du träffa folk igen.

Ta en ensamdag och slappna av. Du är värd det innan det blir fler tentor och sånt.

Faster

Subscribe