Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:11

träning

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag mår mycket bättre när jag rör lite på mig. men det skjuts alltid upp när annat kommer ivägen. men idag har jag varit såå duktig! inledde dagen med badminton, vinst! sedan så har jag varit grymt effektiv idag, tvättat, pluggat, plockat lite i lägenheten och besökt erikshjälpen. sedan så avslutades dagen med ett träningspass på gymmet. faktiskt ganska kul. funderar på att ta en lite period och träna lite mer effektivt på gymmet. beach 2010 börjar ju närma sig. jag tycker inte riktigt om att lyfta skrot men jag sprang och körde lita såna konditionsgrejer. avslutade med roddmaskin. fy vad kul det var!

så hädanefter ska jag tävla mot mig själv och förbättras på rodden. nu körde jag 500 meter på 2,13 minuter. det ska jag slå nästa gång!

0 kommentarer:

Subscribe