Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:19

fredag

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

thank God it´s friday!

plugget går framåt och just nu är känslorna att jag kommer klara av att knyta ihop säcken med allt som måste göras. fick lite uppmuntran idag ifrån en att pluggkompisarna och hon berömde mig för min film vilket kändes jättebra eftersom jag har varit nervös för att den kanske inte räcker till.

jag är fortfarande lite sur över att sverige inte gick vidare igår. men dagen får fortgå ändå, kvällen kommer spenderas djupt in i hälsingeskogarna närmare bestämt Gällsbo. det blir grillat och umgås med ett helt gäng härligt folk! gött

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Rönnmå? Bredvid Gässlingen?

Hade aldrig hört det där - Gällsbo så kartan åkte fram.

Är det det? Hittade jag rätt?

Subscribe