Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:58

Daniel & Victoria

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tittade precis på intervjun med Daniel och Victoria där de berättade om hur de träffades och vad de tänker om sitt liv tillsammans. jag har delade känslor om det här med monarkin. jag har alltid gillat monarkin och tycker att det är fränt med riktiga prinsessagor. jag tycker det är så mysigt och härligt att killen från ockelbo ska få gifta sig med vår blivande drottning. samtidigt som jag har lite svårt för att man ska behandla folk på annorlunda sätt bara för att de ses som lite finare, bara för att man är född i "rätt" familj. men när det gäller kungafamiljen så struntar jag faktiskt i det, jag tycker om monarkin.

några tankar om intervjun:
- reportern var dålig.
- paret såg underbart kära ut!
- tycker att daniel var lite för stel, kronprinsessan klarade sig lite bättre. men hon är ju van. han kommer slappna av han oxå.
- de är grymt lika varandra utseendemässigt.

den 19 juni vill jag vara ledig från jobb för jag å syster har bestämt att vi ska åka till ockelbo där det blir bröllopsfest hela dagen. storbild, artister och allsång!

1 kommentarer:

maria sa...

Språkpolisen här.. Reporter heter det, inte intervjuaren.. ;)

Jag är oxå så där delad, men kommer nog inte se bröllopet på tv ens.. Antagligen jobbar jag och väntar på sms från vänner som ligger på bb och krystar..

Subscribe