Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

17:45

31/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ja faster jag vet att jag bloggar dåligt men jag tycker inte att jag har nåt kul att skriva om. känner mig bara trökig när jag skriver om sjukdomar och skola. men jag kan sammanfatta min dag som har varit ganska succesful.

- startade dagen med avslutningen på tentan, alltså filmen och opponering på den. godkänt!
- varit på banken och fixat ny bankdosa eftersom den andra slutade fungera precis när jag skulle betala räkningarna.
- lunch på hotellet.
- var på sjukhuset i bollnäs och träffade en läkare och gjorde en koll inför operationen nästa vecka.
- nu ska jag snart åka på gymmet och försöka mig på lite lätt träning. blir ingen konditionsträning för det tär på halsen. jag får lyfta skrot helt enkelt.

2 kommentarer:

Faster sa...

Du bloggar inte så dåligt utan det jag som vill läsa. Jag ycker det är kul.

Kanske därför som jag bar bloggar joll och du har en mening med ditt bloggande.......

Anonym sa...

Oj vad jag skrev dåligt i förra inlägget. Tappade ett är och ett t.

Subscribe