Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

13:30

16/5

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

mormor fyller 70 år idag och vi ska ha finkalas och äta riktigt gott och riktigt dyrt. jag har vrit laddad för det här å tänkt att jag skulle äta så sjukt mycket. men nu är det så att jag har haft det hemskaste dygnet på länge. började ju med ont i halsen igår och sedan gick det bara utför. febern tog mig och min kropp känns som gelé. benen bär mig inte. inte nog med det så hade jag lovat att sova hos anna och ha molly inatt eftersom anna å magnus var upptagna. hemsk natt där jag legat mycket vaken och sen vaknar molly kl 05.15, jag höll på att börja gråta. magnus fick iaf ta över henne vid 6 så jag kunde åka hem och sova, sov till 12 och kände mig på gång igen.
men nu mår jag skit igen, få se hur länge jag orkar med kalaset idag. usch jag blir så less på att vara sjuk och är på bristningsgränsen till att gråta hela tiden.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Du borde bädda ner dig och inte hålla på å göra saker för andra. Du är sjuk och då är det du som ska tas om hand.

Du måste vila annars blir du aldrig riktigt bra utan det bara tar om hela tiden. Du som är extra mottaglig med den där halsen.

Ska du iväg på kalas så se till att du åker hem och bäddar ner dig sen.

Hör va faster säger.....bara av omtanke förstår du väl.

Subscribe