Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

15:46

hiss & diss

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

på rix morron zoo har dom varje morgon hiss & diss och nu kände jag oxå för det.

jag börjar med att dissa. jag vill dissa påslakan där det inte är hål där upp för händerna. alltså hur svårt kan det vara att sy dom där hålen, det underlättar ju väldigt mycket när man ska bädda om i sängen. jag tycker det blir mer och mer att dom där hålen försvinner och det dissar jag.

hiss. jag vill hissa längdskidor som träningsform. ojoj vad man känner att det tar i hela kroppen. jag ska verkligen försöka träna å bli bättre på det för att få en genomtränad kropp. jag kommer inte bli en ny Kalla men jag kan iaf nästan bara bli bättre ifrån den utgångspunkten jag hade när jag började för ungefär en vecka sedan.

0 kommentarer:

Subscribe