Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:03

fina alfta

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det bästa med att bo i en liten by är att man har folk nära sig. det finns inte så många lägenhetsområden att välja på så många ungdomar bor på mitt område. min barndomsvän mårten har bott på området några år men nu har han flyttat in i huset bredvid mig vilket jag tycker är väldigt roligt. idag när jag slutat skolan så gick jag över på en liten eftermiddagsfika och struntprat. man kan slänga sig i soffan som om man vore hemma och det är bara skönt. tänk att man kan ha en kompis som man har känt hela livet, att man inte har växt ifrån varandra, det är häftigt tycker jag. visst har vi perioder där vi inte hörs så ofta men man behöver inte alltid höras, vi vet ju att vi har varandra när vi behöver. jag uppskattar honom..hittade en bild där jag tyckte att han var så söt. obs lägg märke till jackan i bakgrunden. vi hade en kompis som när vi var yngre alltid gick runt i en sån jacka. japp jag kommer från landet.
midsommarafton 2006. där fanns vi för varann, man vet vart man kan vända sig när livet faller..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är grymt uppskattad du också emma.. Du är verkligen en viktig person i mitt liv.. :) Tummen upp för oss

Subscribe