Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:40

pannkakor-check

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag brukar säga att jag inte ska ha några barn. men om det skulle råka jolla till sig så jag blir morsa en dag så tror jag att jag skulle bli en väldigt bra. det finns vissa saker man bör kunna som mamma, bland annat baka bullar och steka pannkakor. jag tycker nog att jag brukar lyckas med mina bullar så det har jag bockat av förut. men jag har inte varit helt nöjd med mina pannkakor, det har varit lite skosula över dom. men idag gjorde jag ett nytt försök å hej å hå vad gött det blev! nu kan jag bocka av även det. nu ska jag bara lära mig städa å diska INNAN lägenheten ser ut som skit. sen finns det inte nåt som stoppar mig att bli morsa. eller jo det finns nog nån liten detalj....

0 kommentarer:

Subscribe