Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

20:29

bra dag ändå

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag var ju lite negativt inställd till denna dag. men den blev bra iaf. såhär har den sett ut:

fick påhälsning imorse av min fina vän som hade med sig ett alla hjärtansdagkort.
gjorde mig klar för kyrkan där det var ett bra möte med ett starkt JA för samgående av kyrkorna.
kom hem och fick ett blombud till dörren, tack!
har städat, diskat, lagat mat och bakat en god kaka.
tände ljus och la mig i soffan och åt min goda kaka.
fick ett fint mms och varma kramar av lisa på facebook.
jag har fina vänner som vet att jag behöver uppmuntran denna dag, jag är glad och tacksam! hoppas jag kan ge lika mycket glädje till mina vänner tillbaka...

nu är det OS som gäller och jag håller alla tummar för svenskarna. laddar för tidig morgon imorrn med mycke plugg å träning.

0 kommentarer:

Subscribe