Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:59

6/2

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

morgonstund har guld i mund.. mårten kom upp å väckte mig 08.30 imorse. det blir ju lite fel i min sömnplanering när han gör så men det är mysigt oxå. när han var här imorse så pratade han om när den tråkiga tiden kommer när jag skaffar pojkvän, att han inte kan få ha den mysiga morgonstunden med mig då. att han har flickvän nu spelar ingen roll eftersom jag faktiskt aldrig stormar in hos honom. men mårten kom på att han kan ju krypa ner i sängen mellan mig å min pojkvän, det får han väl tåla:)
jag har haft stopp i avloppet i köket ett tag och tänkt att om jag hade haft en kille så hade jag tvingat honom att rensa. men nu gjorde mårten det frivilligt och sa med ett brett leende att jag inte behöver en kille när jag har honom..

nu måste jag diska å städa, lovade mårten det och risken finns att han dyker in och kontrollerar det senare. sen bär det av till borlänge för handboll..

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Ett tips från faster:

I matvaruaffärerna finns det medel som heter propplösare. Dessa hittar du vid rengöringsmedel och sånt.

Följ instruktionerna men jag tror det är typ bara att hälla i lite i slasken och sen på med varmvatten - fix och färdigt tills nästa gång det blir stopp i vasken/slasken.

Inga grabbar behövs för den delen - tjoho!!

Fast det är klart du kanske vill att nån kille ska fixa det åt dig - det är en annan femma.

Anonym sa...

Händig den där mårten tycker ja.. ;)

Subscribe