Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:19

the twilight saga: New moon

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


har lyckats se filmen nu, som jag har längtat. jag tycker nog att den var minst lika bra som första filmen, om inte snäppet bättre t.o.m. edward är inte med lika mycket så han saknas tycker jag, men Jake är med desto mer och bär upp filmen på ett bra sätt. även denna gång var det mycket kärlek i denna vampyrsaga och det är ju underbart. det är vad jag verkligen gillar med de här filmerna, att det handlar om konstiga varelser samtidigt som det finns med underbar mänsklig kärlek. jag avskyr att titta på filmer som har dåliga slut, jag tänkte att det kunde vara så att den här filmen skulle sluta dåligt eftersom det kommer en tredje och sista film. men icke, jag blev inte besviken på slutet. man blev nyfiken på att se fortsättningen samtidigt som man var väldigt nöjd med att den här filmen slutade som den gjorde.

jag älskade filmen som jag hade hoppats och den får 5 toasters

0 kommentarer:

Subscribe