Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:10

livet som moster

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |


det blir bara bättre och bättre! molly växer så det knakar och lär sig hela tiden nya saker. hon ler, håller upp huvudet, vänder sig och är allmänt gosig. det är så otroligt mysigt och jag kan inte förstå att hon kommer finnas i mitt liv i hela livet. anna brukar säga att det är så konstigt att det är hennes bebis och att hon inte behöver lämna tillbaka henne. så känner jag oxå, jag får låna henne hur mycket jag vill och hon kommer inte försvinna. man får gosa å pussa hur mycke man vill. jag längtar till hon kommer krama mig och mer förstå hur mycket hon faktiskt tycker om mig :) idag pratade jag med molly om allt roligt som hon och jag ska göra tillsammans och hon sa att hon längtade...

1 kommentarer:

ida sa...

haha fusk! man kanske borde ha kört en "emma" trots allt då ;P

Subscribe