Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:30

seg, trött å lite halvsjuk

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag blir så trött på att jag hela tiden vaknar upp med nya krämpor. varför inte bli rejält sjuk en gång å sen kan det vara över. för förra veckan var det halsen och imorse vaknade jag med en näsa som det inte gick att andas igenom. jaja tänkte sova nu och det är ju bra för jag vet inte när jag somnade innan 12 senast. och sena nätter kan väl ha en inverkan på hur man mår.

kollade på idol ikväll och såg en snygg tatuering. jag går och tänker på att jag nån gång ska skaffa en till men jag vet inte vad eller vart. men Moa som sjön på idol ikväll hade en snygg på axeln, alltså inte på skuldran utan uppe på axeln. det var skitsnyggt! så nu ska jag bara hitta ett motiv som jag vill leva med.. hittade ingen bild på henne men går hon vidare så dyker det säkert upp lite på nätet så jag kan visa vad jag menar.

idag har jag bokat tågbiljetter igen, värst vad jag rör på mig. det är ju alltid roligt att besöka vänner. på söndag bär det av på en snabbvisit.

imorrn spenderas dagen i Järbo för styrelsemöte och trevligt umgänge.

0 kommentarer:

Subscribe