Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:16

kändisspotting?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

i lördags var jag på valboköpcenter. inne i en affär kommer det in en man jag tycker att jag känner igen. massa tankar flyger genom huvudet på två sekunder, och jag stirrar medan jag försöker komma på vem han är. bor han i alfta? bor han i söderhamn? bor han i jönköping? känner jag han? borde jag heja? det kanske är en kändis? ja jag kommer fram till att det är en kändis och jag borde alltså inte heja.

då händer det. han säger hej! vaaa?! vem är denna man. jag har gått och tänkt på vem det kan vara och varför jag känner igen han så tydligt.

idag såg jag han igen, nu förstår jag varför jag kände igen han så tydligt. han jobbar på hemköp i alfta, affären jag är in i nästan varje dag... vad irriterande att jag inte kom på det utan att behöva se honom igen!

0 kommentarer:

Subscribe