Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

23:05

i hemmets lugna vrå

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

nu är jag här igen. hemma. alltid när jag kommer hem så tänker jag borta bra men hemma bäst. denna gång var det tvärtom, hemma bra borta bäst. jag trivdes så bra där uppe å hade så roligt. hjälpte min vän att packa lite eftersom han drar till etiopien på lördag och har sålt lägenheten och blir borta på obestämd framtid.

idag kom vi på en rolig sak. jag skulle gå och köpa två trisslotter. vann jag minst 50 000 skulle jag följa med till etiopien. sagt och gjort vi pallrade oss iväg och köpte 2 lotter. jag vann 25 kronor. johannes sa att det kunde vara början på nåt stort. än levde ju hoppet så när jag kom till bollnäs bytte jag in lotten mot en ny. ingen vinst. så alltså inget etiopien för mig, jag är åter tillbaka i alfta.

det ekar tomt

2 kommentarer:

Tessans matte sa...

Skönt att du är hemma igen.

Synd det där med Etiopien men du hade nog inte kunnat sticka iväg ändå - uppsägningstid på jobbet och Molly..... tänk att inte få se Molly utvecklas på ett år eller så men det är klart kanske Etiopien drar mer.

Jag vill då att du ska va på hemmaplan så jag kan träffa dig ibland....

Livet med RDW. sa...

ja jag kom på att ösd är rätt bra läge ändå. Inte allt för långt hem. Inte för långt bort från solle o umeå och 10mil till åre! Skidliv here i come :P Om jag kommer in där då :P men där är det lägst antagningp så vem vet.

Subscribe