Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:16

30/9

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

det händer mycke i mitt liv men jag kan inte riktigt berätta än vad det är, men tids nog är det nåt jag kommer dela så hela världen har möjlighet att läsa om de vill.

nåt jag kan dela med mig av är mitt dåliga humör. jag har nåt fel för jag blir så sjukt arg när jag idrottar. varje handbollsträning går jag in med inställningen att inte bli arg. igår lyckades jag hålla mig tills det var 5 minuter kvar sen kokade det över. jaja nya tag imorrn, då ska det bli en träning med glada miner och jag ska vara bra för att få en bra känsla inför lördagens seriepremiär. även fast jag är helt säker på att jag inte kommer få spela något, men jag vill ändå visa på träningen att jag är lite bra.

0 kommentarer:

Subscribe