Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:11

2/9

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

igår bytte jag min första blöja på en panikskrikande liten flicka som inte förstod vad som var på gång. aja första blöjbytet avklarat iaf och jag känner mig nöjd.

idag är jag otroligt sugen på att köpa en ny dator. sitter och spanar på internet men undrar om jag är nån impulshandlare... jag har råd att klicka hem en ny dator, men då ryker mina sparpengar å det kanske är dumt. fast jag vet ju inte vad jag spar till. kanske spar jag till en ny dator, en utlandsresa, en bilstereo eller i fall att något går sönder på bilen. men jag måste säga att en ny dator låter roligast och lockar mest. ska jag vara så tokig att jag bara köper en utan att tänka så mycket. skulle vara väldigt olikt mig, men kul!

2 kommentarer:

Daniel sa...

hehe roligt att du äntligen har bytt din första blöja:)
tycker du inte att en utlandsresa lockar mer?;)

Anonym sa...

Sov på saken och fundera vad du har mest nytta av..... sen är det bara att handla därefter.

Faster

Subscribe