Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

18:11

18/9

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

fredag igen, veckorna går fort. men fredag för mig innebär ju inte ledighet utan bara mer jobb. idag kom jag på en rolig sak. i onsdags när vi startade med barnverksamheten var det en liten grabb på 7 år som sa en rolig sak. jag har inte träffat han sen i maj så han säger:

- du har blivit lite större, jag känner nästan inte igen dig.

jag undrade om han tyckte att jag hade blivit tjockare, för man växer ju inte på längden och förändras i utseendet som barn gör. hmm vad jag vet så har jag inte gått upp i vikt sen i maj, men det kanske ser ut så:) roligt med barn, jag undrar vad som rörde sig i hans lilla huvud..

1 kommentarer:

Anonym sa...

När det gäller den där kommentaren som grabben gav dig så var det nog något han fått höra själv och kanske förväntade sig att han skulle få höra från dig.


Faster

Subscribe