Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:08

systers tillstånd

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tänkte jag skulle dra en lite lägesuppdatering för hur det är med min gravida syster för jag tror att det finns några som undrar. hon åkte till barnmorskan imorse, där skulle hon ta prover som vanligt. det visade sig att hon hade högt blodtryck och äggvita i urinet. detta är tydligen inte så bra. så hon fick åka och hämta magnus och BB-väskan för att bege sig till sjukhuset i gävle. så det jag vet nu har jag bara fått höra på sms av anna.

hon ligger i en säng och kollar ctg-kurvan eller nåt sånt:) de har fått göra ett ultraljud och att allt ser bra ut. bebisen har växt som den ska och väger ca 3 kg. anna säger att familjen mår bra och att om det fortsätter se bra ut så kan de få åka hem imorrn.

så det är stabilt men det är klart att man blir orolig. men ändå skönt att de är på sjukhus för skulle det bli kritiskt så plockar de ju ut bebisen.men det är ändå jobbigt att sitta hemma och inte riktigt veta och inte kunna göra nåt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde detta av storebror,

förväntar mig smsrapport om förändringar.....

Faster

Subscribe