Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

11:22

25/8

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag har kladdat oboypulver i tangenbordet, inte så smart! det ser inte så fräscht ut.

för ett år sedan hade jag ingen dator, men efter att jag köpte den här så har jag blivit förälskad i datorer. jag tänker att jag inte alls bryr mig om prylar. men nu vill jag ha en minilaptop, helst en rosa. therese har köpt en rosa och jag är så sjukt avis! skulle vara bra att ha med sig när man reser och bloggar på resande fot. men det känns ändå som jobbiga pengar att lägga ut, bara för att jag vill ha...

idag är en bra dag. jag är glad inte alltför trött även fast jag borde vara det eftersom jag la mig alldeles för sent inatt igen. men hörrni det är väl skönt att jag kan skriva att jag inte är dödstrött.


förra årets höstbilder, kanske dax att fota lite nya. fast jag väntar nog lite tills det har kommit fler vackra färger..

0 kommentarer:

Subscribe