Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:14

Mitt senaste dygn

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

de senaste 24 timmar har varit sjukt jobbiga, roliga och bra.

började igår kväll med Harry Potter, 2,5 timmar satt vi på bion och där höll vi på att dö av värmeslag. måste ha varit nåt fel på fläktarna. filmen var bra, även fast det var svårt att koncentrera sig när man trodde att luften skulle ta slut.

sedan skulle jag sova hos syrran, soffan skulle vara min lilla boning. efter mycket om och men somnade jag nervös inför uppkörningen. vaknar vid två då anna kryper ner skavfötters i soffan för att det var för varmt på övervåningen. inte nog med att jag var nervös, nu blev det trångt, anna snarkade, två katter bestämde sig för att slå sig ner mitt på mitt täcke och dessutom så hade den ena katten satt något i halsen så hon frustade hela tiden. inte lätt att sova måste jag säga.

men med för lite sömn i kroppen kliver jag upp kl 8 för att åka till uppkörningen. jag var så nervös så jag trodde jag skulle svimma. jag kom ganska tidigt med bussen och när jag kom dit så var min körlärare där. hon såg att jag var toknervös så hon tog med mig på en promenad. sedan var det dax för uppkörningen och jag klarade det. gjorde flera fel men blev ändå godkänd! helt sjukt.

sedan var min tanke att åka hem å sova men icke, bestämde med en kompis och hennes mamma att ses på stan. jag blev bjuden på lunch för att fira. sedan hem, väl hemma möttes jag av det fina jag skrev i mitt tidigare inlägg. var hemma 40 min sen var det dax att åka till bollnäs igen för att möta robin. vi käka och prata massa. sen hem igen... puuh vad jag är trött nu! men ack så lycklig, det går inte beskriva vilken lättnad jag känner..

2 kommentarer:

Anna sa...

hihi..det var en fruktansvärt rolig natt oxå ;)..om man ser det från den sidan..
Nelly ligger här inne i sin fotölj och frustar nu..jag kanske ska ringa veterinären imorron och höra vad dom säger.

Sara och Jon sa...

Grattis grattis!! =) Kram Sara och Jon

Subscribe