Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

10:30

felval, rättval?

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

lördagskvällen spenderades med syster hemma hos vår moster och vår kusin. mycket trevlig kväll! man borde åka hem till folk och umgås oftare, speciellt hem till släktingar. för släktingarna träffar man mest när det är kalas eller högtider. men vi satt å pratade och skrattade i några timmar å hade hur trevligt som helst.

åkte sedan hem vid 11 tiden och när jag kommer hem hör jag musik från parken, där lät det som att det var drag. så jag började fundera om jag missade nåt skoj och om jag hade gjort ett felval den kvällen. tycker verkligen inte om den känslan, känslan av att missa nåt skoj. tänk om folk har roligare än vad jag har! aaaah. så onödigt att känna så när jag nu hade en väldigt trevlig kväll. så jag försökte slå bort de dumma tankarna och somna med en god känsla av rättval!

nu känner jag för en promenad, bäst att skynda sig ut när man väl känner för det!

1 kommentarer:

Unknown sa...

fel val. Perssons Pack är inget man missar i första taget ;) (Fast jag såg dem på Peace and Love så jag kunde missa dem nu med gott samvete)

Subscribe