Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

22:40

kändisspotting del 1

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

tänkte ju att jag skulle leta kändisar här i mina hemtrakter. att hålla på med kändisspotting i storstan Stockholm är väl ingen konst det är ju där de bor :) att hitta de på landsbygden i norrland är lite mer sport över det hela. och jag behöver nåt att sysselsätta mig med. det började ju med att jag letade viktoria silvstedts hus och idag dök jag på en annan "celebritet". nån som minns cissi ramsby? idol cissi :) vi spanade in henne på auktionen idag, hon var den som jobbade med att hålla upp sakerna som skulle auktioneras ut. det var lite oväntat, undra om det går lite knackigt med artistkarriären? fick tyvärr ingen bild på henne så jag snor en från nätet så ni förstår vem jag pratar om..

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hon verkar jobba med lite av varje för på midsommardagen var jag till Järvsö på marknad och där stod hon och wokade mat till försäljning.

Hon verkar vara där det händer saker även om det inte är artistiska.

Faster

Subscribe