Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

21:43

för jag är lycklig

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

ojojoj vad jag är lycklig nu när jag har en bil i min ägo! denna hittade vi i bollnäs och fick ge 7 tusen för den, den är tantkörd så det är en riktig pärla. brorsan pimpade den med ett häftigt guld klistermärke och sen ska vi tona rutorna, wow vad cool den blir då!

men jag måste ju ha ett namn på den, det måste man. först tyckte jag att det var självklart att man måste ha en manligt namn på sin bil men när jag har tittat på den så tycker jag nästan att det är en kvinna.. hmm svårt det där. nån som har ett namn till pärlan? jag funderade på Rut, Siv eller Torsten.

7 kommentarer:

Karin sa...

Shit vilken nice bil emma! Du ser riktigt lycklig ut i den också ;) Jag slår ett slag för Herman! Det känns rätt :P

Och tack för järvsödagen! Hade jättekul :)

Unknown sa...

Röstar för:
http://www.svenskanamn.se/statistik/lan/Torbritt

Anonym sa...

Gunda tycker jag

Faster

Livet med RDW. sa...

Jag röstar för ingvar, eller torsten. Då får han Inge eller tosse som nicknames ;D
Eller varför inte brad pitt senior? ;D Eller vad heter han hunken du har på bild i ditt vardagsrum? ;D

Sara F sa...

Jag rostar for "Röda faran", Berit, Gertrud eller Bönan!! Kram Sara F

Sara F sa...

Maste ocksa tillagga att den ser skitcool ut!! Inte att underskatta =) Glid runt i den, njut och upplev friheten av en egen bil!! Underbart!

Stillbergs yngsta sa...

Torsten är absolut förbjudet!! Det finns bara en Torsten och det är Marias förra bil som var liten och röd och fin! Siv-Marie är annars ett jättefint namn, det hette min lilla dator (må hon vila i frid).. Men det är möjligtvis inte en Toyota Carina det där (syster Kristina hade en sån en gång i tiden)?? Isf är ju namnet givet..

Subscribe