Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

00:06

bra bra bra

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

dagen blev som jag planerade, mycket bra! pluggade teori och klarade en till fas, nu har jag alltså klarat fas A & B. har alltså C & F kvar, sen är det bara att repetera och nöta! men jag känner att det här kan gå vägen. är in på blocket flera gånger om dan för att försöka få tag på någon bil, men alla försvinner så snabbt. såg en annons i morse som var insatt igår eftermiddag å när jag ringde idag så var den såld. jag ska ligga på dagarna framöver så jag kan hitta nån pärla!

kvällen spenderade ju jag och robin tillsammans, var trevligt värre. vi åt mat som jag lyckades väldigt bra med måste jag säga. sen prata vi massa å bara umgicks. pratade om att vi ska ta den där bion som vi har pratat om så länge, kanske att det blir nån gång nästa vecka...

senare slog jag en signal till mor och bestämde att vi ska åka på auktion på lördag, ett av mina favoritnöjen på somrarna. det är en gårdsauktion, så man får gå in och titta i huset på alla saker som finns, sen slår man sig ner i trädgården med sin stol och in picknickkorg. och där sitter man, timme ut och timme in i stekande sol! mmm underbart! hoppas kunna fynda nåt som jag inte förstår att jag kunnat klara mig utan hela livet:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, spelkvällar, bilbingo och auktion. Du tjänar ihop många vuxenpoäng märker jag ;)

viktoria sa...

det skulle vara jätte mysigt med en auktion, jag älskar gårdsauktioner! Vet du vilken tid det börjar? kram

emma sa...

ja det har jag ju sagt hela tiden att jag är vuxen. tycker nog jag förtjänar lite vuxenrespekt!:P

Subscribe