Stark i allmänhet

kärlek glädje frid tålamod

19:02

8/7

Upplagd av allmän klagan, stark kärlek |

jag är inte så rolig den här veckan. allt handlar om körkortet och jag gör verkligen inget annat, alla dagar ser likadana ut. teorin känner jag mig så gott som säker på nu, den måste jag bara klara! körningen går verkligen framåt och jag får beröm av min lärare. hon tror att jag kan klara mig nästa vecka och det gör att även jag måste tro på mig själv även om jag ofta tvivlar på att det kommer gå vägen. men om min körlärare med 30 års erfarenhet säger att jag kan klara så är det ju bara slarv som gör att jag inte klarar isf.

imorrn kommer min dag att bli lite roligare iaf, efter körskolan åker jag inte hem som vanligt utan planen är att jag å robin ska iväg på bio i gävle. jag ska äntligen få se änglar och demoner som jag sett fram emot... skönt med lite roligt nöje en vecka som denna.

1 kommentarer:

Tessans matte sa...

Det är dags att tro mer på körläraren än dig själv. Hon har ju erfarenhet så hon vet....

Lycka till!!

Subscribe